Перейти до головного вмісту
-
  • На головну
  • Більше
Українська ‎(uk)‎
Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
Увійти
На головну
  1. Секції конференції
  2. 1 секція: Досвід впровадження і використання системи Moodle у дистанційному навчанні та мережній підтримці навчального процесу

1 секція: Досвід впровадження і використання системи Moodle у дистанційному навчанні та мережній підтримці навчального процесу

Використання LMS Moodle у підвищенні кваліфікації викладачів іноземних мов
Використання системи електронного навчання Moodle для викладання хімії у вищому навчальному закладі
Візуалізація уроку чи як підвищити наочність дистанційного проведення лекції
Використання системи Moodle для організації контролю відвідування занять в умовах дистанційного навчання
Досвід використання системи Moodle для асинхронного навчання студентів-медиків у корпоративній мережі університету як аспект цифрової трансформації освіти
Досвід організації дистанційного навчання в Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка
Досвід індивідуального впровадження і використання LMS Moodle
Інструменти статистичного аналізу тестів
Контроль знань в дистанційному навчанні на базі платформи Moodle
Критерії ефективності роботи платформи Moodle в умовах дистанційного навчання
Огранізація та проведення конкурсу "Учитель року - 2022. Номінація Інформатика" засобами Moodle
Особливості використання модуля сертифікатів курсу
Переваги та проблеми впровадження дистанційної освіти та онлайн-курсів з використанням платформи Moodle
Проєктування навчального курсу та навчальний план
Зверніться до служби підтримки сайту
Ви не пройшли ідентифікацію (Увійти)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток
На основі Moodle